測試此欄進行中

2018年2月19日 星期一

政府派錢唔派錢

派錢,18歲以上人人受惠,唔派,留存政府,有人得米有人乞米。

派,剛成年未貢獻的一班最開心,剛來港又係未貢獻的又最開心,算死草著數計到盡的人都開心(我?)。

由於唔派的話,錢最終十之有九流向長者或草根或富裕的人,對而家剛畢業或畢業唔耐的青年無甚幫助(我呀),加埋澳門做壞榜樣。而且派和唔派,D基層和長者等等都已經係受惠的一班。財爺也許小小地意思一下,派一屆都好。

我身邊有很多同學都是低薪一族的,派一次對佢地幫助有限,好過冇囉。大學畢業的出來起薪點已不高仲要俾家人搲家用,中五出來的做藍領用汗水換金錢,搵得仲多過大學生,不過入職訓果段學徒時間得月薪幾千。也有一出來做司機跟車或sale屎,月入得果一萬,個個月得番幾千蚊剩下,拍下拖充下大頭鬼又冇左。佢地已經洗左上次果6000蚊,冇左影了,不過我例外。

因為我對長建頗有信心,又奉行單身主義(其實係,不能為子女提供較佳起跑線不如唔鬼生!既然唔打算生,拍拖做咩,做玩家浪費別人時間嗎?)又冇咩支出,我覺得果6000丟進長建,按每年增長一成,十年左右已經翻一番。我真心想政府派,我會將果6000馬上再投資唔會洗左佢,我喜歡睇住D數字上升,好好睇,睇住佢一日比一日大。




4 則留言:

  1. 澳門派錢,兩睇啦,人是自私的,有錢收當然好,我自己都算自私,想派錢,不過我會存起來投資,不會隨便花

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡預算案向每人派錢最多300坡元
      連新加坡都咁

      刪除
  2. 贊成派錢,錢在自己手再投資回報率都高D.

    回覆刪除