測試此欄進行中

2023年6月25日 星期日

低欲望低消費

當我想儘快建立穩固的收動收入後,發現自己變成了低欲望低消費的人,好似冇咩用的人。

畢業開始就,為左多存個錢...

冇旅遊支出,連本地遊都沒有更別說出境日韓等地。
冇娛樂支出,唔睇戲唔掃街唔打波唔賭唔嫖。
冇拍拖支出,情人節果d咩黎架唔關我事,唔洗逢咩節咩日洗錢哄人,或者應酬未來親家。
冇家庭支出,唔結婚自然唔洗買新房子,更加唔洗養後代,也不用為了起跑線去讀名校或補習興趣班。
冇兩老支出,目前兩老身體尚可暫無醫療支出,兩老本身也是低消費的人,搲長者金就能滿足150%支出也不收我供養金,反認為錢在我身上更能突顯價值。


唉「修身齊家」,我仍然自覺自己都養不好,就不要拉別人落水一起捱了,猶記得某新聞透視好像播出了一段片,那個孩子罵父母供不起我做咩生我落黎!實在難忘,所以,我連名校區都進不了就別搞3搞4了,還是先管好自己,唉…

今年被動收入十幾萬,主動收入十幾萬,比上不足比下有餘?也許,我的靈魂缺的是一塊叫安全感的碎片。



8 則留言:

  1. 人生太早已看得化 也可怕
    SP410N

    回覆刪除
  2. 師兄 我都有啲低欲望消費 但都要平衡下 賺左錢要獎勵下自己 唔係就會覺得人生無咩意義

    回覆刪除
  3. lok兄 long time no see, 之前見你好耐冇更新以為你個blog已經摺埋, 其實你講果d 信用卡套現大法好多人都有興趣, 如果可以定期update下就好了

    Hutchison

    回覆刪除
  4. 文字用得好。寫得又感性。👍

    回覆刪除
  5. 人生的意義絕對不是為了慳錢和儲錢, 只會賺卻不懂怎樣有效率地使用金錢, 只會在銀行帳戶內留下一串數字, 造就毫無意義的一生, 閣下宜趁後生好好思考一下: 自己到底是為了什麼而活?

    回覆刪除
  6. 近日恒指跌回萬八點,幾時更新下倉位現況?

    回覆刪除
  7. 生以為人而沒有享受過作為人的樂趣, 是一種對不起全體物種的惡行

    回覆刪除