測試此欄進行中

2018年5月3日 星期四

<Wechat Pay教學>準備功夫做到足,無本生利話咁易

  由於我的Wechat Pay已經渡過新手階段,好難開個新戶口進入新手階段截圖俾大家,以下只好借用其他人的截圖了,手機下載Wechat Pay後開啟:
按<我的設定>再按<錢包>後,按右上角<。。。>,下方出現多個選項按<支付管理>,之後<未認證>,進下認證步驟:

設定付款密碼,按指示輸入一切資料,唔好同我講私隱:

等幾個工作天先過一關:


當第一次認證OK後,進入第二次認證,按<我的設定>再按<錢包>後,按<餘額>,輸入密碼,下方有三個選項按中間<個人資料>,之後<高級認證>,進下第二次認證步驟:

  等幾個工作天,完成新手階段第一關,總之最後要好似上面咁,全部綠燈啦:


——————————————————————————


集齊上述多項準備結晶後
就是啟用冇汗錢魔法卡的時候啦


  按<錢包>按<銀行卡>,按<新增信用卡>,輸入一切資料,請確保收到短訊密碼才做,綁定完成,再綁其他卡啦:

以下是垃圾卡,綁佢地玩,會冇分賺:
恆生銀行發行的所有信用卡
匯豐銀行發行的所有信用卡
大眾銀行發行的所有信用卡(可能有手續費)
美國運通發行的所有信用卡
東亞銀行發行的所有信用卡
渣打銀行發行的所有信用卡
安信財務發行的所有信用卡
建設銀行發行的所有信用卡(可能有手續費)

呢D未知,不過都唔建議:
工銀亞洲
上海商業銀行
永亨銀行
永隆銀行
富邦銀行

呢D就正啦,首選:
大新銀行發行的所有信用卡
星展銀行發行的所有信用卡
花旗銀行發行的所有信用卡(美國運通果張唔得
中信銀行發行的所有信用卡
中國銀行發行的所有信用卡


———————————————————

篇幅太長了,剩下的互相轉賬,下篇繼續!


回帶相關貼文:
<精華2>玩冇汗錢要玩精明「卡冚卡」

歡迎發問。

準備功夫做到足,無本生利話咁易


27 則留言:

  1. Lok Lok Sir
    教學出得很快, GOOD!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本過程,簡單所以出得快
      下次轉賬教學就煩D啦,要很多圖指示大家。

      刪除
  2. 我試過Aeon Master Card,有積分,冇手續費.每次2000蚊好啦,多D唔知會唔會有問題.

    回覆刪除
  3. 會不會標明圖片出處是「里先生」?
    https://www.mrmiles.hk/wechat-pay/

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖片裡面佢自己已經幫自己標明出處是「里先生」
      冇標果張我POST的。

      刪除
  4. 師兄,我已經登記左CITI張信用卡係恆生交費個戶口,但當我想繳費,佢就彈左"賬單戶口號碼不正確,請重新輸入"。 你有無呢個問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆生信用卡不能冚花旗信用卡架,上次篇文我冇紅圈花旗架。

      刪除
  5. 謝謝你的教學, 好實用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~
      下次出埋其他教學
      出埋之後,我諗,賺分陸續被銀行封殺了,賺埋呢一兩年左右啦。

      刪除
  6. 留左星展DBS信用卡係有積分

    回覆刪除
  7. loklok sir,

    1個高級account可以玩幾多張?
    係咪3張 total 3萬蚊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論如此,用到15000就好容易「交易存風險」,我倆都係用到15000咋,費時打去客服丫嘛。>.<

      刪除
    2. 即係we hat pay每月用到$15000就好停啦?(轉帳$10000+ QR code收款$5000)出現交易存風險是不是要打去客服解封?

      刪除

  8. 有感而發, 原來有好多後生仔, 唔識用信用卡,或者懶得理財, 只做定期

    回覆刪除
    回覆
    1. 一聽到佢地話冇首期呀冇錢呀點儲呀諸類我就吹漲
      個個只識賺有汗錢,冇錯既....

      我打機咁形容啦:
      有汗錢=普通攻擊力
      冇汗錢=攻防輔加特殊傷害、負面狀態或加成
      借家人錢(要俾P%)=一段時間內好友助戰!
      卡冚卡=延後敵方一切傷害效果,一段時間內無視放大招的硬直或冷卻時間

      咁形容呢,果位「後生仔, 唔識用信用卡,或者懶得理財, 只做定期」=普通攻擊力
      我D咁多額外能力,係攻擊力低下姐,應該都可以完勝佢呀。

      刪除
    2. 假設正常大學生起薪20000,就當係攻擊力20000啦
      我就得攻擊力10000,但冇汗錢攻防輔加,變成15000
      之後用卡冚卡效果半年唔還錢,即係可累積15000x6次的攻擊力在一開始就狂放大招了結敵人,再用埋好友助戰首半年回合一齊輾斃敵方。

      刪除
    3. 我都有打工, 人工10000, 我都係起初慳埋買收息股, 慢慢呢幾年每月有千零蚊息收, 好彩0負債, 洗費不大, 雖然冇樓, 但感覺好似每年逐步輕鬆

      刪除
  9. 師兄,之前已有中銀卡,現申請I card,仲有無10倍績分獎賞呢?

    回覆刪除
  10. 請問中信銀行2%果張卡 用於wechat也是2%嗎?

    回覆刪除
  11. 請問用中銀銀聯鑽石卡有得儲分嗎? (剛申請了, 但都是舊客戶, 應該不會有迎新.)

    回覆刪除