測試此欄進行中

2018年5月25日 星期五

下星期大豐收,收息七萬

  今月底將收取長和、長建、‵電能及香港電訊的股息,分別兩萬幾、一萬幾、兩萬幾、一萬幾,共七萬三千多元冇汗錢!辛苦哂誠哥,股息又多左,雖然D股價表現就.................

  另外,終於要兌現渣打信用卡D現金回贈,主要係因為張卡得果三十萬額,居然唔夠用喎!數日前已經用到去29XXXX了,焗住提早還款,下星期收到4615蚊冇汗錢。

  我賺冇汗錢就叻,但D入市時機同選股就麻麻了,由20000點揸長和系揸到30000點,你話丫,唉!之前買左北控水務,一買就插喇,而家彈番D,我個圖表立馬好睇左,仲就快破頂添。

  黎緊六月,仲有平保、北控、北控水務、煤氣、恆基、金沙、光大綠色、光大國際的股息。啦啦啦.......工作意欲一天比一天低,冇汗錢一天比一天多,之後再準備一下,去一通開戶買碎股,職業股東,又食又拎笑呵呵。





13 則留言:

  1. 下星期得blog主十份一冇汗錢收

    回覆刪除
    回覆
    1. 很好啦,好過好多月光族,我覺得會留意我BLOG吹水的人都真係用心諗緊如何向上流,你地從心態上應該贏人一截(特別係仲有班年輕人咩都唔投資,一味死存錢仲要係活期.....)
      加油,慢慢累積,我諗你數年後,被動收入已具備實力。

      刪除
  2. 你d公司增加股息都好丫
    我隻業績好,都減派息>_<
    我都係工作意欲一天比一天低,點算呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 股價跌又派息跌,我要哭了,
      我都是有信心佢增派息才買入的,無奈股價表現....

      刪除
  3. 睇完你個BLOG,卡冚卡真係勁,拜服!我可以將你個BLOG放在我個BLOG的友情連結嗎???方便隨拜讀師兄的新文章!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然冇問題,一起賺盡銀行錢!!銀行由批卡俾我果刻起注定輸家,呵呵!
      之後又玩下槓桿,賺下息差,呢度幾千果度幾百

      刪除
    2. 哈,小弟以前都係銀行人,講真,銀行發卡點都唔蝕既,最多冇錢賺,不過樓主真係高招,將時間差用到極致,勁!

      刪除
    3. 呀,快D話我知!
      銀行八達通增值賺咩架?我一直覺得會蝕!!
      錢從何來

      刪除
  4. Lok Lok Sir,

    請問你平時咁慳,一個月點會簽到咁多咭數呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 渣打新客優惠,頭6個月0息只需找最低付款額,未到6月大限已經用爆額。

      刪除
    2. 同埋99%都係刷支付寶套現、微信套現,仲有O易Pay
      真正刷卡都係幫朋友或家人找數賺分,我自己冇消費可言。
      我係安裝師傅,日常相關支出都仲係現金交易(五金、CALL車等)

      刪除
  5. 建設銀行信用咭如果新增八達通自動增值$500,高達HKD150八達通增值額,亦即係八達通內可使用嘅金額。
    睇得你個Blog多,都留意多咗點賺冇汗錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最的確近多左銀行SELL八達通自動增值,
      佢地攏明蝕俾我地嗎?

      刪除