測試此欄進行中

2017年10月5日 星期四

又搲筆左貸款

  早幾日,東X銀行頻頻搵我,又SELL...其實我已經...幫你借左唔少,剛剛還左幾萬蚊又黎,月平0.2%都OK,咩鬼文件都唔洗俾,就批左我,咁爽手。難道我信用評分係C同B之間,剛好銀行又喜歡細Cup的(我)?

  借番幾萬黎,計落我成個還款周期可賺或慳幾千蚊。

  目前,我D私人貸款平均年利率大約4%,基本上新數不超過5.1%或大行P%的話,我都有著數。人地借錢可能去左玩,但我果D會平均地分散進入各只股票裡。




7 則留言:

  1. 回覆
    1. 現時股市水平...都唔太關我事,錢多左都係入83,6,1038等等。

      刪除
  2. Student says:

    Support Lok Lok Sir! Support! Support! ^_^



    回覆刪除
  3. Student says:

    Lok Lok Sir,

    Will you consider add 900.HK to your investment portfolio? ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 當組合市值持續上升,會考慮增加投資此類穩定高息的悶股。

      刪除
  4. 我有考慮恆生易得錢或滙豐易賞錢投資股票

    平均年利率4里,但由於沒有經驗所以不敢

    回覆刪除
    回覆
    1. 不敢踏出這一步,我等熊市先進場買高息平貨。

      刪除