測試此欄進行中

2019年7月26日 星期五

花旗手機APP信用卡套現仲有分賺

發現新大陸?!

呢排測試花旗CITI PAYALL功能,發現用來交「租金」等同轉賬,用花旗CASH BACK卡有1%回贈,手續費只係0.68%,居然有0.32%俾我賺。

目前我正在實測,暫未知透過此途徑賺分上限幾多,亦未知有冇其他使費,所以我暫不會出教學文。

有呢張花旗卡恭喜你,快D趁佢...賺鑊金。


10 則留言:

  1. 例如個老豆同仔同住,個仔交租俾老豆都好合情合理吖。咁樣轉數都可以有分上限仲有$50000?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇覺得容易賺錢?點解會咁,不過最好交俾阿媽,因為連姓氏都唔同,先至似「交租」。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我諗最後會用「家用」為由了。

      刪除
    2. "家用"就唔係租金支付了,又變左犯法

      等大師繼續指點小弟們

      刪除
    3. 但銀行又好難搵人去慢慢查,你地玩得精明D,交俾阿媽的,最好阿媽唔係花旗有任何資料,查到同一地址就蠢了。

      刪除
  3. 剛發現師兄的BLOG ,獲益良多,網絡上果然是高手如雲
    有人測試過$50000上限可賺$360
    未知可否以附屬卡倍大這遊戲

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該用主卡計算,機會不大。
      所以欠幾廿萬卡數果條友,唔好以為就快跳樓,分分鐘佢仲嘆過你。

      刪除
  4. 好想去申請。但我6月中已申請渣打,前幾日有剛遞交申請東亞的申請,請問師兄,如我再去申請花旗,會降TU嗎?謝謝!

    回覆刪除