測試此欄進行中

2019年8月26日 星期一

跌市再入貨光大國際

唉,見光國今日見52週低,係咁E,5.94增持7000股啦…

總股數升至20760股。

我自己都好環保架,會做分類回收,所以對環保企業特別有好感,而且國家喜歡面子,環保就是面子工程,衰極有限,繼續持有唄。

長建早前玩轉倉,我直接沽出再買入唔小心賺了差價,不過由於總持股不變,我就沒有多講了。現在長建有下試50蚊勢頭,唉,我來幫手買入!50蚊相當於幾年前的價位了。

我目前持股組合僅恆地會比較受政治局勢影響,但估計影響不大,始終搞完一輪,只會令土地供應更少,造地速度更慢,世事往往係你想佢跌佢就升,所以當不少人想向下攬炒,最後也許向上爆煲。


3 則留言:

  1. //當不少人想向下攬炒,最後也許向上爆煲。

    非常有趣的想法,其實講到攬炒最有可能係某部分人自行攬炒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個想法其實都係D生活智慧...
      例如想佢死,佢偏偏長命百歲果D,即係果D「咁多人死唔見你死」啦
      古語就好明顯係「有心栽花花不發,無心插柳柳成蔭」啦


      你地當班人係天文台,天文台預測佢登陸福建,就買個颱風登陸廣東呀浙江呀咁樣囉,哈

      刪除