測試此欄進行中

2017年3月13日 星期一

叫我買樓築巢(副題想買0012恆基)

  我係單身主義的,沒有結婚築巢的想法,家人因此難免擔心...(絕後喇!!),長輩壓力如大山。加埋係「有樓萬事足」的城市背景,各位冇樓一族有苦自己知。雖然有首期但本人寧願買地產股都無意買樓,但我今天起已被強制埋下買樓伏線了。

  自己一家都係租家人樓住的,我投錯胎,父母都冇自住樓。

  九龍倉放聲氣分拆就爆上,我們可以放眼其他地產股,相信唔止一個地產大亨想釋放股份價值的,我把目光放到恆基地產和信和置業了。(新鴻基一副死攬商埸的樣子,怎麼看都唔會分拆)

  恆基地產當然望佢私有化或實物分派中華煤氣啦!而信和置業也有可能分拆或重組,不過驟眼看恆基似乎機會高DD,等下看看恆基地產股價有冇回落一下,等我買番D壓下倉先




6 則留言:

  1. 反而我唔希望恆基私有化, 呢隻"市區重建股"大股東四叔對小股東一向唔錯, 派息又增加, 私有化之後港股市場好股票只會買少見少

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼叫港股估值咁低咩,唉,好股日日係交易所賤價買賣呀

      刪除
  2. 其實買領展/置富幫手交租都可以, 能夠用更少資金產出現金流

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有呀,不過現在佔比不太多。
      等下REIT有冇平D就入番D,今日405就插左下,唔知會否跌至配售價呢。

      刪除
  3. 恆基張重整架構我覺得必定會發生,但私有化既可能性未必太高。

    回覆刪除