測試此欄進行中

2018年6月28日 星期四

天呀!又送錢呀!


天呀!又送錢呀!今次係O! ePay x PayPal

我日日玩八達通自動增值賺分,每日勁賺55蚊呀,但轉出超過$5000之後就要俾0.5%手續費,得番每日$32.5,賺少截呀!!!

而家由O! ePay轉出,竟然不受「轉出超過$5000」影響,$0蚊手續費!OH NO!!!!我的天!!首次由O! ePay轉出200蚊以上仲有50蚊醒俾你,地上有金執呀!!!!

我當然一收到風,已經連爬帶走仆倒去啦,PayPal我一早就註冊好,什麼都登記哂,銀行戶口呀,信用卡呀,早起的鳥有野食~~~~

我馬上由O! ePay轉出1000到PayPal,PayPal即秒收到,馬上在PayPal按提現,三至五工作天就成功收款啦,冇汗錢~冇汗錢~冇汗錢~

目前每日由O! ePay轉出PayPal的限額為7999,我每日八達通自動增值都去唔到八千啦,限額超級夠用呀!!!!!不過呢~大家唔好玩咁盡,將O! ePay的提現任務全部射波射哂PayPal做呀,PayPal作為跨國企業,查可疑交易分分鐘仲勁,玩PayPal呢,每次金額都要亂七八糟就最好,又唔好成日提現,積存一段時間先轉走啦,唔好要人地白做,目前我建議每月轉三萬幾蚊俾PayPal好了,之後在PayPal分三次提走。

咁樣,我的冇汗錢每月增加左150蚊,就只係因為兩個公司間的決策和合作


目前未找到關於PayPal的提現上限:

冇記錯的話,PayPal註冊好麻煩,有需要先出教學啦~(認證銀行戶口時,要等PayPal存入少量金錢到你銀行戶口,你輸入番PayPal存了幾多錢........

回帶相關貼文:



39 則留言:

  1. 係呀,這新功能為我哋而設!

    回覆刪除
  2. 可以唔洗比0.5%手續費銀行了, paypal試左提款去中銀前後要三個工作日

    回覆刪除
  3. "目前我建議每月轉三萬幾蚊俾PayPal好了,之後在PayPal分三次提走"
    PayPal 每次最多可以提幾錢? 每日增值錢3000, 一個月都9萬蚊, 如果每月轉3萬幾咁咪唔著數?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試下轉多D,我想長玩長有,唔去到盡

      刪除
    2. 目前未找到關於PayPal的提現上限(見上圖)

      刪除
    3. PayPal 提款每月有沒有上限? Paypal 錢包上限多少?

      刪除
    4. 目前未找到關於PayPal的提現上限(見上圖)
      錢包亦無寫上限。

      刪除
  4. 之前無留意 PayPal 可以提現,仲以理呢個 promo 無用。真係多謝晒提醒,可以喺獨市港鐵身上賺番啲車費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要跟電子支付牌照去逐間開戶,TNG我也開了戶但暫時冇用。

      刪除
  5. 回覆
    1. 又一名「銀行的敵人」喇,希望你成功=銀行中伏

      刪除
  6. Lok兄真的係玩信用卡專才,有樣野想問吓:
    如果當天自己已由八達通增值到O! ePay,因八達通只可每日增值一次,如同日搭車八達通不夠錢會否因而不能自動增值?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同日搭車八達通不夠錢會不能自動增值
      你可以輸入450,就有50蚊係卡裡面用。

      刪除
  7. LokLok兄


    你好!本人玩自動增值,近日收到兩次八達通公司發出信息,近一星期有多次自動增值記錄,如閣下多次正常使用,不需要理會,請問需要理會嗎?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 不需要理會。
      連續七日增值就有。

      刪除
    2. Lok兄,除了開頭時間八達通公司會發出信息,八達通以後每連續七日增值都會繼續收到?

      刪除
    3. 收左一次後已經從冇收過,即使之後停增值逾月再玩都係。

      刪除
  8. 你好 小弟現在有安信 中信 恆生 渣打 citi及大新卡
    想了很久都不知道更改哪日截數日最好 可以比個意見我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆生不能冚安信中信citi,改都冇用。
      恆生1號,大新6號,渣打11號:
      渣打11號截數叫你8號找數,剛好大新6號截數,即刻冚渣打。
      大新6號截數叫你3號找數,剛好恆生1號截數,即刻冚大新。

      相隔5至6日即可。

      刪除
    2. 唔想咁趕,恆生1號,大新7號,渣打13號也可
      如此類推,恆生11號,大新17號,渣打23號也可
      不要選29,30,31號,會中招,當月冇呢3日點搞? 自己找笨了。

      刪除
  9. LokLok兄,

    請問知不知八達通信用卡是否只有CITIBANK 、建行呢?

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒多留意,好像得這兩張,由於得0.4%及0.5%回贈,馬上睇佢唔到....

      刪除
  10. 你好, 想問下八達通自動增值食唔食到DBS迎新

    回覆刪除
    回覆
    1. 大新ONE+照計,快D扑倒去啦

      刪除
    2. 如果6張八達通用哂同一個oe pay acccount會唔會ban我?
      想問你一個oe pay account 增幾張?

      刪除
    3. 每張身份證可開3張,一家四口都12張,周圍搵家人幫忙啦

      刪除
  11. 你無法再使用 PayPal

    PayPal 著重提供安全的社群環境,讓客戶能夠安心營運業務。由於我們在你帳戶中發現與「用戶同意書」相抵觸的活動,因此無法繼續為你提供 PayPal 服務。


    任何已連結至你 PayPal 帳戶的銀行或信用卡資訊均無法移除,或無法用於建立新帳戶。你仍可登入帳戶及查看帳戶資料,但無法發出或接收付款。你餘額中的資金將被停用 180 天,此後我們將發送電郵給你,內附資金提領指示。

    回覆刪除
  12. 早幾日突然收到,係咪即係以後唔可以用O!ePay 轉錢入PayPal?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到就凍結左了,可以照轉入PAYPAL既....但都有入冇出?
      要等180天了

      刪除
  13. 我覺得PayPal好小氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係丫,如我本文所料,查可疑交易勁D,跨國企業丫嘛。

      刪除
    2. 唔得呀! 直頭完全不能入錢和轉錢了

      刪除
  14. 玩未夠一個月已被 paypal 封鎖了賬戶...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,我由推出日起至今未有事,看來混亂數字可避監察程式?

      刪除
  15. 請問你如何混亂數字呢? 是分開好多次轉錢,好多次withdraw money?
    又或是你已是多年的Paypal客戶? 聽聞blocked的account不能再開

    回覆刪除